torra händer yttliggare igen + en gosig mormor

jag vet det börjar bloi jobbigt med allt jag-är-torr-om-händerna skrivandet. men det är ju sant att måndagar gör mina händer torra. elevensval/bild så ritade jag och alice vår bilder. vi satt ute i solen och myste och mina rit kunskaper ger mig mvg..... (Y). haha iaf. efter det bild med leramojs som gjorde händerna torra. sedan blodpudding. tur att det finns potatisbullar. sen snabbt till cafetérian och sen SO och teknik som gick skit. tillsist matte som jag jag och karro briljerade på. vi är grymma habibi <3

efter skolan blev det tripp hem till mig med paulina där det blev mellis och OC. när vi kommer hem så står min mormor där! min polska söta gos mormor som jag inte sett på ett år snart! hon hade tagit en tripp hit och stannar tills söndag.  nyss åt jag min familia pyttipanna som var yuumaa. strax ska jag ringa paulina eftersom vi ska upp på berget och fota . troligt vis iaf :)

puuuuuuuuussssssy
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0