duktigt (Y)

vaknade vid halv tio av ett jävla ringande i hemtelefonen. några lyckades verkligen pricka att ringa efter varran så att telfonen rnigde nonstop. jag kunde inte riktigt somna om så jag gick upp och fixade med frukost och dagens outfit. papap&bror åkte på golf så jag tänkte ta mig an att städa lite. jajamen. jag fixade i badrummet, satte på tvätt, torkade spegeln och plockade undan allt som legat huller om buller så nu är det väl städat :)

idag var det tänkt att hitta på något lungt . inte stressande eller krävande bara lungt. vädret är ju inte så fint idag heller så jag har börjat funderat på film och kanske sy mina kortbyxor som det gått hål i. fast symaskinen är ju sönder... aja vi får se hur det bli med den saken.

pussar gullungar
/ l i nd a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0