en frisk & städ(glad) linda

imorse när jag avknade sken solen igenom mitt fönster och fick mig genast å bättre än igår. kort byxor och linne slängde jag på mig och konstigt nog (?) dammade & tvättade golvet i mitt rum. skrivbordet fick sig också en omgång, så nu har jag en låda inför skolan. det är skit bra , för försenade papper och inlämningsuppgifter gillar INGEN lärare kan jag tala om. ska försöka ta bilder på det senare. :)

"Tisdag:
- badet med tjejorna (kanske)
- kolla min pengar inför onsdag
- paulina ? "

detta sak alltså göras idag. men badet stryker vi direkt eftersom jag inte vill riskera att bli sjukare tills imorn.
pengar fixar jag sen och paulina vet jag inte än.

något som riktigt stör mig nu , är att jag sitter här i (halvkalla) sverige medans karoline sitter och steker någonstans i södra frankrike. hon kommer bli så brun och kommer utsätta mig för solbränne-mobbning. jag får väl passa på att vara ute nu när solen är framme .

kram
/ l i n d a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0