en ståålande helg



<3




oojoj nu tänker jag varna känsliga läsare för här blir det MYCKET läsning.
karnevalen var ju i stan torsadg, fredag och lördag. och självklart var jag och paulina där alla tre dagar. det blev välsigt mycket skoj.

Torsdagen:
Blev bara en snabbis. kollade runt lite på nico's skolgård där det, som alla andra år, var tivoli. om man nu kan kalla en skolgård med skramlande radiobilar, en snurrande pinne som ALLA skulle åka så kön vart jätte lång, och två barn karuseller. jag ska inte klaga för själv åkte jag ju ingenting... även fast jag lovade zarah. men hon åkte endå så jag såg inget lidanade i det. jag och paulina träffade på mycket trevligt folk men kilade efter några få timmmar.  

Fredagen:
Var nere vid halv åtta ungefär. vi kollade alla stånden på knallemarknaden och efter några timmar spenderades resten av kvällen på tivolit. där träffade vi på mycket folk. allt från en nathalie , som kommit enda från gotland, till två 94or i dåligt skick. träffade också på några killar från arboga medans vi hälsade på Andrés som vi inte sett på länge. det blev lite telefonnummersbyten och snabbt iväg.

Lördagen:
jag och paulina bestämde oss för att skita i karnevals tåget eftersom det regande så vi gick ner vid halv åtta och knallade runt på marknaden. träfafde arbogaerik en stund och sedan gick vi runt i väntan på att det skulle bli mörkare. vi hittade på lite bus och hittade MYCKET folk som vi inte sett på länge. glädje blev det då kan jag lova. blev också ett möte med en som inte gick helt som planerat, men är det karneval i nypan kan allt hända kan jag tala om. träffade också på några som var helt var okända för oss i början men som efter 5 minuter redan vart våra favoriter. mycket trevligt folk i allmänhet och mycket mycket med skratt .

karneval -08  så sjukt värt  !

/ l i nd a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0