godmorgon morgonpigga människa




nej jag är inte morgonpigg.
jag hade ställt klockan på 9 i hopp om att även idag ta mig en springtur precis likadan som igår.
gick upp, det gjorde jag, men shit vad jag hade ont överallt. :O jag sprang bara 10minuter och var hur trött och hes som helst ! så jag sprang hem igen och gjorde frukost istället. usch , jag vill inte bli krasslig nu bara.

"Onsdag:
- slå ett samtal till karoline inför kvällens planer.
- göra en klar planering övedr rummet där nere. "

jahap på min lista idag står det endast 2 punkter med tro mig jag hittar säkert fler. planeringen kommer ta sin lilla tid och samtalet är ju iof redan fixat men vi får se om jag tar och ringer igen , alltid lika skönt att få höra min bästa väns röst på andra sidan luren . :)

nej nu ska jag fixa planeringen och sedan göra lunch.
k r a m
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0