hejhallå!

söndag:
det blev bodaborg i oxelösund för hela slanten och det resulterade träningsverk överallt! inte kul det inte.
väl hemma blev det telefonsamtal och färgning av hår. jag blev så jävla förbannad, jag har sldrig blivit så sur.
på förpackningen stod det: ljusbrun. HELL NO! jag har nu svart hår för er som ville veta och ser ut som om jag trott halloween var i söndags. :|

måndag:
hann inte med något inlägg på kvällen, sorry för det.
iaf så började skolan. och här trodde man att klockan elva eller senast ett släpper dem väl oss.
ha ha ha trodde vi ja! nej efter lunch startade dem med scheman ist.
jo men visst , alla andra skolor slutade typ halv 11 och jag satt med 1timmes SO och 1timmes FYSIK!
alltså fyfan. bättre skolstart nästa år, taaaack!

idag:
jo idag var det dags för den "riktiga" skolstarten. schemat brakade loss med gympa,
geografi och massa annat vi sluppit i 10veckor.
4 stycken nya i klassen också!
Madicken, Malin, Evelina och Mattias. alltid kul det , för alla andra ja!
jag däremot, som är friends alltså kompisstödjare, måste visa varena kotte runt i hela skolan,
sitta med dem i matsalen, berätta allting och umgås. det är inte så att jag är emot dem eller något
men vafan kan inte någon annan ta iaf en av dem. jag har liksom 4 st blyga
nykommlingar som strävar hack i häl efter mig.... :|

nej nu ska jag dricka vatten för här har hickan slagit till
kraaam
/ l i n d a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0