hemma från sthlm

ja det blev en shopping/grönan i sthlm dag idag. självklart var k&k med och det blev lite enkla köp. ska , snarare måste, lägga upp bilerna imonr från förra sthlm resan och även denna. :O

jag mår verkligen sjukt illa nu. det snurrar och jag vill kräkas. har det att göra med alla åk på frittfall och jetline måntro ? kanske :/ jag har verkligen ingen lust med någonting just nu. sova, det passar bra. en god natts sömn. måste ju passa på med långa mornar för på mondag är det skolstart ! :D faktiskt ska det bli riktigt roligt, för jag har längtat jätte mycket. kalender har blivit köpt och skrivbordet rensat för plats åt pappar från skolan. :)

nej jag mår så illa nu så jag ska ta och lägga mig.
kraaaaaaaam
/ l i n d a aaa

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0