tråk väder och en jävla massor RockBand

jag vaknade upp i tältet halv sju för att det öste ner. paulina sov så jag låg och tänkte på om jag ska klicka hem dem dära skorna från h&m eller inte. jag har inte riktigt bestämmt mig än eftersom Bianco ska lansera en hel serie med på kilklacksboots/stövlar och lackboots så jag får väl se. men man kan aldrig få för mycket skor ;)

när paulina väl vaknat gick vi in och tog en varsin dusch och sedan blev det frukost och film.  vi gick vidare hem till paulina och körde RockBand som vi är beroende av nu för tiden, haha. nördigt. jag gick senare hem och nu är jag här och ska precis fixa min beställningar som aldrig blir av.

puss
/ a d n i l

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0