i veckan...


här har ni niklas i gamla frillan. nya kommer imorn ;)

god eftermiddag...
jag hade tänkt skriva igår kväll men ni vet ju hur min dator är så den vägrade ställa upp.. :/
iaf så vart det en händelserik kväll igår med bikerstars, cykelturer, raka ryggar och en pratstund. jag sov över hos paulina... igen. och imorse blev det snabbt upp för vännen min skulle till tandläkarn. det gick prima och nu sitter jag här själv och planerar veckan lite.

VECKA 33

Måndag:
- hinna stryka min tvätt och fixa med lite städning i mitt rum.
- fixa ögonbrynen.

Tisdag:
- ringa faster och säga att det inte blir av med övernattning.
- låna annikas symaskin och sy om kortbyxorna.
- åka till coop och handla tills på torsdag & fixa pengar.

Onsdag:
- slå ett samtal till karoline inför kvällens planer.
- göra en klar planering övedr rummet där nere.

Torsdag:
- stockholm med karoline:
* bussresa på morgonen från busscentralen *
- övernattning hos karoline tills fredag

Fredag:
- hem från karoline.
- kusin kommer från polen
- klara ?

Lördag:
inga planer än

Söndag:
inga planer än

om någon har något att fylla lördag & söndag så säg till :)

just det ja. det vart en snabbis till stan on onoff med mamma igår. blev ett snabbt fynd på h&m, en skin kjol med högmidja för endast 98:- och ett par rea skor från wedins för 175:-. sedan tog vi en sväng till onoff för att köpa min stereo. YIPPI! :D jag är så glad, och den är verkligen riktigt bra och nu är det aldrig tyst här hemma iaf :D

jag skriver senare och lägger upp mina köp också :)
kraam
/ l i nd a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0