2 VECKOR KVAR!

hej allihop.
gud vad snabbt veckorna går och nu är det bara två kvar till jullov! :D det ser jag verkligen framemot.
hade inte tid att uppdatera igår så nu blir det resumé på gårdagen:

hade skola från 8.30 till 15.30 och det var pest och pina hela vägen genom dagen. dock måste jag säga att syslöjden var helt okej även fast jag saknade Jenny och hennes bravader som hon brukar ha på torsdagar. olyckligtvis så var hon med franska-gruppen på studieresa till PARIS. tydligen har det varit super bra.
efter skolan traskade jag hem i det mörka och väldigt blöta vädret. satte mig vid datorn men den stängde av sig direkt och ville inte leka med mig igår inte. som tur var ville robert leka med mig och vi kollade på dum&dummare i 10 minuter för att sedan byta film till Bourne Identity. grym film (Y)

där hade ni det. och så idag har det inte hänt mycket alls. slutade halv fyra och har för det mesta sovit igenom dagen på både lektioner och annat. karoline satte mig i chocktillstånd på spanskan också! dramatiskt.

nu blir det mandariner för fulla munnar
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0