dagen efter

25 december och juldagen. jag har endast, och endast, kollat på SATC första säsongen och än har jag inte kollat klart även om jag tittat i sträck sedan jag vaknat. ska starx fortsätta kolla, besatt.

fick höra av karoline att hon fått skinnjackan från JC som hon så gärna viulle ha av sin bror i julklapp. vilken lyckost. varför kan inte min bror ge mig en skinnjacka eller varför inte en systemkamera ? nej , jag tror att jag ska låna Adde ett år eller två.

här har ni förresten min absoluta favorit låt just nu:
 


back to SATC!
/ linda


Kommentarer
Postat av: Penajs - Tankar, foton & musik.

fiin blogg!:)

2008-12-25 @ 15:30:30
URL: http://penajs.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0