dan före dopparedan



damiano, love, johan, tobbe, jag, kevin och robin på julavslutningen i fredags.




vi fick våra betyg. här är mahmoud med sitt betygkuvert , <3



ja här har ni två bilder från i fredags. jag har massor men nästa inga är redigerade så det ska jag ta itu med snart.
jag hade lite julklapps handling kvar så jag drog ner mot staden imorse. handlade även ett nagellack på make-up store som är skit snyggt och som passar super till klänningen som TROLIGEN får vara med på min nyårsafton. jag har inte riktigt bestämmt mig för om det blir just den klänningen men vi får se. bild på det kommer också.

just nu händer inte mycket så jag ska passa på att ta i tur med att redigera.
det har ju varit lite bildtomt nu...
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0