KLART!

nu har jag entligen kollat klart på första säsongen och min rygg mår inte bra. inte bra alls. jag har skit ont av allt äta-choklad-och-kolla-på-tv-hela-dagen. jag har också börjat fundera på nyårslöften medans jag endå inte gjort någonting. egentligen är det rätt dumt med sådana eftersom man aldirg håller dem endå, men på sätt och vis känns det bra att starta året med att i alla fall ägna tanken åt att försöka med ett antal löften under det kommande året. jag hade nog bara två förra året.
- att träna oftare
- att få
honom
inte tränade jag och inte fick jag honom heller. men löfterna fick mig att inse annat. som att jag ska ta hand om mig själv. kanske inte just träna men att tänka på att unna mig stunder och helt enkelt ta hand om linda. att få honom höll inte heller men jag fick annat utav det löftet. att han inte var det jag trodde, utan att han är det han alltid varit.

komplicerat det där. men i alla fall så ska jag försöka hålla mina nya löften nästa år. till en gräns, och inte sätta för höga mål eller löften heller. håller ni era nyårs löften?

/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0