KUDDKRIG

gårdagskvällen spenderades tillsammans med sadek. vi hade en lång och välbehövd samtalsstund och så körde vi en hel del kuddkrig. och behöver jag ens nömna vem som vann? nej skulle inte tro det, det är ju självklart att jag vann :D

nyårsafton idag då och jag har så mycket att fixa:
- handla mat
- sy in klänningen
- duka
- locka håret
- fixa ansiktsmask
- måla naglarna
- fixa fransarna

jag har bara hunnit med en punkt hittills men jag har ju tid på mig, vi får hoppas att den räcker. planerat är alltså en tre-rätters-middag hos mig vid klockan 6 / 7. sedan är dte lite tomrum men vid tolvslaget ska vi befinna oss vid vattentornet eller hamnen, det är fortfarande oklart. sedan är dte ett tomrum till och övernattning blir det hos mig förhoppningsvis.
jag ska lägga in nyårsoutfiten sen också men det är ju lite annat jag måste hinna med först!

PUUSSS
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0