MEN LILLE SADEK!



precis som alltid, det är bara att klicka på luckan.





jag kännde mig mycket bättre idag så jag tog mig till skolan med faktiskt ett förvånandsvärt bra humör. hade kemi som första lektion och vi skulle i halv klass laborera. jag arbetade med sadek och vi skulle använda en gasolbrännare (eld) och lille sadek kunde förstås inte låta bli att bränna saker och pilla. jag sa till honom MINST 200 gånger tills jag tillslut gav upp och han helt enkelt fick leka vidare. men mitt i allt eldande tappar sadek den pyttelilla keramikskålen som han eldat i rakt ner i backen. den gick förstås sönder och det blev brännmärken i golvet, BRA JOBBAT LILLE SADEK! :)

annars har det inte hänt mycket, pratade nyss med robert . vi, snarare jag, pratade om att dissa sina vänner för andra och att storhandla. just nu ska jag fixa min mammas användare här på datorn som hackar in i det sista.

/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0