trött och sliten

fyfan vad jag är slut på allting. skolan, vädret, jobbet och livet. allting, jag orkar verkligen inte. tur att skolan är över om två dagar, lite extra otur att jag jobbar på lördag.

vi lekte idag också och kollade på film. vi gör verkligen ingenting annat. matten var extra kul med KROSSS i stress mot andreas, tuggummikastning på jenny och min och karros handklappning. tuututut chihuahua, tututututu chihuahua! haha älskling <3. efter skolan gick vi ner på stan (karoline & jag) i jackten på något till mig att ha på fredag då det är avslutning. hittade ingenting, great. så jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. får väl leta fram något jätte trist och jätte tråkigt.

klockan 10 över sex kommer matilda hit eftersom vi tillsammans ska ner till hellmans på peronalfest. eller ja "fest", vi har ingen aning om vad vi ska göra där och tydligen vet ingen annan heller men vi hoppas på maaaaaat.

pusss
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0