vad sa du mam...BLÖÖÖÖRUÄ

usch och fyfan . jag ligger hemma med förkylning och någon form av kräksjuka. mamma ringde nyss och som rubriken säger så spydde jag NÄSTAN över telefonen men hann kasta ansiktet framåt för att träffa spy-skålen. lite för mycket information kanske.

men i alla fall så jag ligger här och lyssnar på chris brown och försöker få tag på mamma igen. hade faktiskt lite lust att ta mig till skolan idag men det blev ju som det blev. gårdagen är inte värd att nämna men adventsfika hos faster var det i alla fall. vi kom hem runt nio då jag slängde mig på luren för att ringa karoline. tack för att du finns hjärtat mitt, <3

hade tänkt ha en julkalender här men nu har jag lyckats lägga alla bilderna till kalendern någonstans på datorn så jag kan inte hitta dem. men det dyker upp under dagen. och det är gissa-kändisen bilder så hoppas att ni kommeterar och gissar sen då ?

kraaam
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0