det är sommarlov nu och jag vill vara student





















precis så är det. även fast jag själv inte märker att det är sommarlov så är det . student skulle sitta fint och vara efter att ha sett hur kul & befriande det är att stå på lastbils flaket och skrika " f ö r  v i  h a r  t a g i t  s t u d e n t e n . . ."   i fredags.
4 år kvar för mig. kul! 
inte nog med att jag har hela datorn full med bilder från skolavslutningen och studenten så är alla studenter så kaxiga att just dem tagit klivet ut i livet .  suuck

igår blev det tältning med paulina. det var skit kul och kallt. igår vra jag också på second hand med mamma och hittade ett par SKIT söta clips-örhängen . riktigt kap ! hittade tyvärr inte väskan jag ville ha men men man kan inte få allt här i livet. :)

förklaring av bilderna:

1.  från skolavslutningen på fredags morgonen då vi sjöng nationalsången
2. söta Emina sjön i'm yours och även fast hon tappade bort sig lite var det
3. söt-paulina på mcdonald's i väntan på att kortesen skulle börja
4. äntligen drog det igång med studenter och hög musik
5. några från ekonomi som partade loss och även sprutade ner alla nyköpingsbor som sotd vid vägkanten
6. några från samhäll var glada med händerna i luften
7. svamp's bror adde hade turen att ta studenten , och ni vet unibet-låten?
    just på den här bilden sjunger adde och hans studentvänner " S P i D shalalalala "   med unibet melodin.

jag önskar det gick att beskriva hur studenten är i lilla nyköping . men det går inte att beskriva , endast att uppleva.

/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0