piercing & mumms med svamp


den röda pricken visar vart jag piercat. hah fast den här är då kladdad i paint!


ååh jag har precis varit på stan med karoline och fixat piercing :D så jävla bra det blev . karro fixade på toppen av örat och det blev skit SNYGGT! grymt lyckat .  nu är det typ skitömt och hela örat är varmt med jag klarar mig .

imorgon är det polen som gäller . skavsta klockan 19.36 går planet och landar i Berlin ca: 3 timmar senare. vi ska bila från berlin till szeszin (stavas?) och fira 50-åringen och sen 4 dagar efter till mormor :) jag har köpt bikini till resan idag och jag har packat och har fortfarande MASSOR kvar och väskan går knappt att stänga..... vi får se hur det går imorn.

nu ska jag nog ut och spela krocket med mamma&niklas. inte för att det är kul utan för att vara social.

/ l i nd aa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Szczecin.

2008-06-30 @ 19:43:29

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0