spray och ännu mera spray


från en av mina&paulina's promenader.. åh jag saknar dig bruttan <3


gud vad jag mår illa . spray färgen gjorde mig illamående. ja jag fick ju en cykel av pappa. en ILLGRÖN. så jag skulle spraya den vit.. det började igår med att ta bort varrenda jävla liten del på cykeln som inte skulle sprayas. suck , det tog typ halva dan om inte mer. jaha äntligen fick vi spraya...... idag ist. så jag vaknade i tältet med rasmus&jonna. nackspärr är ju skönt.. hah sen gick vi upp och jag drog på mig t-shirt och shorts och var redo att spraya. men nej . då skulle det tejpas och skrubbas och fixa vantar och massor. men till sist! sprayaaaaa. med 6 burkar använda och 2 vändor till färgaffärn är min cykel äntligen vit. jag skulle ju ägentligen vara med klaraa idag men mamma förbjöd eftersom hon tyckte att ; "cykeln måste ju bli klar i år..."  så planerna ändrades och vi ses troligen imorn efter att jag skruvat ihop min cykel igen . om det nu går ? :S
haha nu har jag också hunnit ladda&proppa min ipod med massor med härlig musik som jag kommer behöva i polen . man klarar sig inte 4 veckor på polsk hiphop&techno&ballad-i-ett.

någon som vet någon bra låt ? :)

pussaaa
/ l i n d a a a a a a a a a a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0