tältningen med fart i .....

haha det blev tält ist för studsmatta för min och paulinas del . sadek&robert joinade oss vid halv 12 och vi hade massor med skoj. händelseförlopp: prata, sova, sanning&procent, sova, kissa, massage, sova, kissa . haha sadek drog vid 3 för ahn skulle ha match idag . robert skulle också dra men som tur var somnade han och jag och paulina sket i att väcka honom (A) haha så han sov kvar och jag och paulina sommnade till slut efter 10 kissbesök.

vi vaknade av att det var VARMT. solen sken och robert sa att nu var det ändå dags att gå hem. så han gick och då fick jag erbjudandet att få hänga med svamp och adde och hans tjej (mimmi va?) till jogersö och sola&bada. SJÄLVKLART! jag och paulina fixade oss i 120 och vipsa var vi på väg. väl framme drog vi oss mot gräset och solade&"badade". ,mysigt var det och varmt . plus att jag hört att imorn ska det bli 32 grader här i lilla nyköping :O ojojoj! fram med solkrämen säger jag bara .

puss&kram
/ l i n d a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0