TROTT ELLER EJ!



solen? kom tillbaka





JAG GICK PÅ FILMEN IGEN ! :D
samma tid fast idag.. åh den är så skjukt bra och jag hade gärna stannat för 21.00 föreställningen med :O !
JAG REKOMENDERAR STORT, och den var minst lika bra idag. lika mycket skratt&tårar.

nej gud jag ska inte bli för upphetsad. det är så mycket jag inte berättat föressten! fy på mig.
inga JÄTTE nyheter men jag fick en skit fin cykel igår av daddi . en kronan , grön :)  jätte fin med bred pakethållare och mm vad jag njuter just nu. hah iaf så tog jag och mamma isär cykeln hela morgonen eftersom jag ska spraya cykeln vit... jag vet inte så kul färg men jag vill ha en vit cykel . eller en gul . eller svart. aja man kan alltid spraya om... hah iaf vart vi klara vid 16 och då hade vi inte hunnit spraya än. sen ringde min granne och frågade om jag var biosugen på samma film igen . SJÄLVKLART!  så nu har jag nyss kommit hem och det ska strax ringas och fixas eftersom det är tältning på g. igen :)

så snälla underbara sötnosar SE FILMEN! :)
/ l i n d a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0