degdag

usch jag vaknade upp hos paulina helt dåsig. man kan ju undra varför.
dagen igår var ingen höjdare men övernattningen hos paulina var KANON.
vi myste med tv.n och prat om att flytta till USA.
imorse vaknade vi vid halv 11 men bestämmde oss för att somna om igen och vakna en timme senare.
gick upp och satte oss vid tv.n med nyponsoppa och toastmackor. senare blev det gående hem till mig där vi sjöng kareoke, ringde karoline, och kollade på tv. nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. kanske ta mig en cykel tur eller promenad i mörkret . skulle behövas.

annars är allt finnemang med påsklov och tonvis med godis.
ha det bra och inga dumheter ?!

/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0