godissugen , trött och grinig

ja just nu känner jag mig så . även fast jag har godis i en godisskål på mitt rum så orkar jag inte gå dit. jag är jätte trött och endå har jag bestämmt med paulina att gå upp imorn klockan 8 och springa. jag är grinig men endå har jag sagt till mamma att jag ska hjälpa henne med att vika tvätt. usch jag vill bara sova.



idag har jag inte gjort så mycket. på förmiddagen blev det staden med paulina där det blev inhandlat:
marinblå klänning
vit t-shirt
svart armband
svarta örhängen
svarta plupp-örhängen
svart eyeliner

blev väldigt nöjd med mina köp och jag har faktiskt rätt mycket pengar kvar. det är bra eftersom jag måste köpa mig ljusa jeans och hårfärg. karoline ska få äran att återigen färga mitt hår :) hon är duktig hon.

ha det bra!
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0