hejdå bilddagboken, hello blogg

jag har bestämmt mig för att sluta med att skriva på bdb och bloggen eftersom jag varken orkar eller har tid. så på bilddagboken blir det bara bilder och lite småtexter. här på blogg skrivs allt annat.
jag såg på min "bloggstatistik" att det hittat hit lite folk. alltid lika kul . glöm inte att kommentera också.



idag :
vaknade halv 7 eftersom jag och paulina skulle ut och springa :D
men hon ringde mig 7 och sa att hon inte orkade. med envishet och massor med klagande gick hon med på att springa endå (a). eller nja , vi sprang inte . snarare gick låååååååååååååångsamt. riktigt långsamt. benen var helt slut och vi var helt nyvakna men vi kom hem till mig efter promenaden med frisk luft i lungorna och stora leenden. vi åt frukost hos mig och kollade på Mr. Bean. lite senare åkte vi till coop och köpte läkerol & burn och sen hem till mig igen och se på American Pie 2  med våra bröder.

kul&frisk dag .
ha det gött!

/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0