Hemma från sälen med magsjuka

nu är jag hemma igen. eller ja, det var typ 6 dagar sen.
sälen var grymt kul och många minnen blev det med.
tyvärr har jag bara EN bild och den har jag inte orkat lägga in på datorn än.
sorry. anledningen till att det bara blev EN var för att batteriet till kamran frös ihjäl så den ville absolut inte ta ett enda kort utan att stänga av sig.

aja iaf så var sälen underbart och när vi kom hem så spydde min bror på kvällen.
måndag kräktes jag på morgonen med. så jag var hemma från skolan.
tisdag så var allt mycket bättre och eftersom jag bara kräkts en gång så trodde mamma att allt gått över så jag fick pallra iväg till skolan. men icke sa nicke tisdags kvällen blev en hemsk natt med 28971879 toabesök och en mamma som gjorde allt för att jag skulle ha det bra.
på onsdags kom mamma hem tidigt från jobbet oh sa att hon hade ont i magen .
jaap . jag hade smittat min mamma.
så nu var vi båda sjuka och vi har varit hemma även idag.

igår var det porträttfotografering i skolan och jag är så glad att jag var hemma och var sjuk ist för att fotograferas och sen se ut som en fet säl på bilderna.

under hela min sjuka-vecka har jag ätit tre portioner soppa och inget mer.
jag är skit hungrig och det enda jag vill är att bara rusa ner till McDonalds på stan och köpa alla chicken gourmet dem har!

/ L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0