shopping, ola, glass

det är vad dagen hitills bestått av. först var det shopping med pål och lite senare joinade svamp-karoline oss. vi gick runt på "våryran" som var på stan. jag hitatde en vit t-shirt till min klänning jag köpte i onsdags. klockan halv 3 skulle ola svensson vara på västerport och sjunga så vi drog oss dit och titta. han är sååååå SNYGG. efter uppträdandet hade han signering och först skulle vi inte köpa nån skiva eller något men efter ett tag vill karoline ha foto och singel och autograf så sagt är gjort. vi var några av dem sista som fick signerade singlar. jag som är så snäll tog kort åt henne när hon "kramade" ola . :) hon var alldeles upprymd och glad efteråt. vi bestämmde oss för att gå till sandy´s och äta glass. muums. när vi satt och åt såg vi en reklamskylt som reklamerade pasta. jag blev väldigt sugen och karro med så vi har bestämmt oss för att äta det nästa gång.

ät glass och var glada!
/L

image5

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0