nästan påkommen i hettan

dagen har varit riktigt varm !  dum osm man är hade man jeans... gick väl inte så bra kanske . skolan var inget särskilt men efter skolan vart det ner på stan igen och hjälpa pål som skulle klippa håret. det vart jätte fint men lite ovant :)
vi traskade runt och köpte godis på coop och sen fick jag äta middag helt själv här hemma . trist.

just det , rubriken. haha vi hade svenska och så satt vi datorerna. skolan har stränga regler om att gå in på annat än skolhjälp. men jag tänkte att jag hinner skriva ett blogg inlägg. så jag klickade mig snabbt in och skrev och precis när jag skulle klicka på publicera så kom min lärare och jag fick kryssa fönstret . suuuck.
ifall ni vill veta liksom . :)

puuusssy
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0