pollenallergi kan ta sig där bak

kall dag idag eller kanske lite varmare på eftermiddagen men kan absolut inte jämnföras med helgen.
dagen kortochgott:

läsning: inget speciellt
EvBild: blev ritande av spöken och studiegrupps plugg
Bild: målade min fruktskål..
Lunch: cafeterian
SO: usa:s historia
Fysik: missade halva för att jag var på intervju med sörmlandsnyheter. kom tillbaka och det blev strömmavbrott.
Matte: fick tillbaka mitt prov..... inga kommentarer

kilade hem med karro i släp och paulina försvann ? :S
karro åkte nästan direkt till sin träning och jag passade på att göra LITE engelska. kul med 40 oregelbundna verb och jag kan typ 10. (y) wish me good luck on thursday !

puuuuuuuuuuuuusss
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0