uppsats och pizza

började med att jag vaknade på morgonen och inte kunde andas. the pollenallergi is back. yeey (Y)
så det blev ingen orientering för mig idag spm stod sist åp shemat utan jag fick sitta där mitt is kogen och glo. kul..
på morgonen var det uppsats i svenska som gick åt helvete. jag valde nummer 3: en resa du aldrig glömmer.
jo jag vill glömma uppsatsen iaf. gick sämst och efetr vart det luuunch. mumma .  efter det blev det som sagt orientering och Kris&Nuur tog hem första platsen och Robert&Sadek andra. grattisgrattis. tillbaks till skolan och väntade på pål&svamp som hade tagit alla kontroller . grattisgrattis till er med :)
haha sen gick jag o paulina till Bpizzerian och köpte piiiizzzzzaaa. fett&gott.
efter det blev det bilspel på min brors xbox.

puuuussss
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0