16.17 och mörker

skoldagen idag var helt i trötthet då jag vaknade en timme (!) försent i morse. fysik med kärringmarie piggade inte upp det hela precis. sista lektionen var gympa som idag bestod av gymnastik. vi hoppade, rullade, stod på händer, snurrade och hängde upp och ner. vilket själklart gjorde mig illamående som fan. så nu mår jag jätte illa och skulle helst vilja spy och bara vara hemma resten av mina levnadsår.

som grädde på moset så har jag följande veckor:
- Geografi inlämning, 5 A4-sidor
- Religon inlämning, mohammeds liv, fundelitalism & kultur
- Spanska prov, kap. 1-3
- Matte prov, kap 1 (potenser&ekvationer)
- Biologi prov, Andningen& Blodomloppet
- Fysik inlämning, Transformatorn

JÄTTE kul , verkligen. måste börja skriva om kulturen i Islam idag så att vi kan fortsätta med det imorn på SOn.
jag är inte pepp alls och det känns som om jag måste fixa bra på dem här uppgifterna för att få mitt mvg i Religon&Matte, vg i fysik&biologi.
så jag ska ta och sätta mig och ren skriva Islams Kultur nu. önska mig lycka till?

uppigande inlägg känner jag.
kraam
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0