det snöar i nyköping idag!



åååh alla nyköpingsbor! KOLLA UT! det snöar och det är inte sådant snö som faller och smälter utan det ligger kvar. äntligen blir det på riktigt. det ska var riktigt vinter med snö inte halv vinter med slask och blåst. men inget slår ju sommaren - tillbaka tack!

på tal om snö - vinter skor skulle inte sitta fel. funderade på vita converse förut men det känns inte som det längre. definitivt ett till par stövlar och sedan några lättare tygisar. vita kanske. vi får se. och just det, en vinterjacka. en såndär härlig och mysig men inte fjällräven. något liknande och den ska vara sådär lagom lång och tjock. jag måste shoppa snart. vilken tur att penagrna rullar in imorn!

jag åt mig en nyss en stoooor skål med glass eftersom jag tycker jag är värde det efter 75min passet igår som gick strålande. gjorde alla armhävningar (dock på knä) och alla sitt-up's. duktigt av mig (Y) jag ska snart ta och städa mitt rum eftersom planerna idag blev avbokade eftersom jag var tvungen att vara hemma. så det ska städas och dammas.

kraam
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0