fick tag på dator

hejhej allesammans.
fick tag på en dator till slut så nu sitter jag här medans faster fixar och trixar i köket. vid halv 6 hämtade hon mig på bussterminalen så åkte vi och handlade. väl hemma hos henne i ockle fixade vi taaacoos som vi också förövrigt fick i skolan. om deras tacos nu platsar att bli kallad det. köttfärssås och små tacochips vet jag inte om det får ens kallas tacos men gott var det i alla fall.

efter maten var det tur att jag kollade klockan annars hade vi missat idol! tyckte att robin&johan verkligen var skit dålig och hon som hette Anna-lisa (?) sket ju typ på sig och seriöst fattar jag inte hur hon kunde flippa ur så totalt. fyfan.

nu börjar idol igen!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0