gymnasieval ?

godkväll, godkväll :)
klockan nio var det dags för långberg & nico att gå på sutiebesök på alla olika gymnasieprogram. jag kollade in Samhäll-ekonomi som faktiskt (hör och häpna) verkar riktigt kul. jag har såndär ångest för jag vet inte vad jag ska gå. jag har ingen aning, jag har inte ens några som jag skulle vilja. men samhälll-ekonomi verkade lite lovande och samhäll-media är också en som ligger där någonstans i tankarna. även handel&administration. men jag får se vilket jag väljer när valet väl ska göras i januari/februari.

resten av dagen var det bara slöjd i 2 ½ timme och sedan var skoldagen slut. att det är fredag imorn det är ett stort plus eftersom jag för nuvarande h a t a r skolan. jag är så trött på det.
men nog med ångest nu. vid fem blev det hem till paulina där även L&L va. vi körde rockband, såg på HOSTEL,körde fifa, gjorde korttrick och körde nynn-leken. trevlig avslutning på dagen helt enkelt :)

nu ska jag i säng och sussa.
puss & godnatt
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0