halka på vägarna!


saknaaar </3


jag hann inte med något inlägg igår för jag fixade med photoshop och hade mig så det blev inte tid för det. :/
men nu är jag här i alla fall !

långebergsskolans nior fick både igår och idag åka på studiebesök. igår fick man välja på ett antal företag och jag hamnade på Hotel Kompaniet. det var inte alls så kul som det kunde varit för det blev mest bara att sitta och lyssna på VDn som pratade på om sitt hotell. däremot idag fick alla nior (A,B,C) åka till ssab och kolla på en av marugnarna (hette det så ?) och varslingen (eller något liknande). det var skit trist, luktade illa och var skit kallt. det enda bra var att de bjöd på mumsiga bullar. :) väl tillbaka på skolan blev det lunch och utvärdering så vi fick sluta klockan två, precis som igår.

ikväll är det planerat ett restaurangbesök med paulina, niklas och lucas. vi ska äta på thaiwok är det tänkt och senare köpa massa gott och kolla på idol. låter som en lovande kväll :)
jag ska strax in i duschen och tvätta håret, det är verkligen jätte äckligt speciellt efter ssab besöket. sen kan jag också berätta att jag halkade i sprängarbacken precis vid mitt hus. jag gled ner och slog mig i hårt rumpan!

duschen nästa!
/ linda


Kommentarer
Postat av: robert

det hette masugnarna och typ valsningen? :D haha

stackars rumpa :( <3

2008-11-22 @ 10:04:21

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0