IDOL



det var den här jag menade karoline :) <3

åh idol var suuuper idag. tyckte att alla gjorde bra ifrån sig men vissa självklart bättre än andra. Alice, Kevin och Annas soloframträdanden tyckte jag var guld + duetten med Anna & Kevin.! dem gjorde det sjukt bra och jag röstade på som bara den. :)

min mormor&morfar (ska nog börja skriva m&m istället eftersom det går snabbare) tycker att svenska idol är krångligt och att det är för tok mycket skrikande tjejer. och jag kan npog hålla med iblan. alltså jag förstår att man själklart skriker och är gld efterframträdandet men när juryn pratar kan de väl knipa igen så man hör ?

glöm inte rösta på Anna, Alice & Kevin nu ?
krraaam
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0