jobb & filmkväll



min baby <3

Kevin
va seriöst helt otrolig igår på idol. mitt hjärta smälter varje gång. jag tycker att alla var riktigt bra igår föutom lars då som tur var åkte ut. äntligen är min kommentar till det.

idag är planerna jobb dåra. ska väl blir lite kul nu när jag inte vart där på ett tag. slutar 17 och då blir det hem och duscha och äta för att sedan gå till robert för en filmkväll. vilken film det blir är fortfarande okänt men det kanske blir en av HOSTEL filmerna.

nu ska jag fixa det sista och sedan ta det lungt för att sen få skjuts av pappa :)
kraaam
/ linda

Kommentarer
Postat av: EVE

Lars var bättre än alla andra. Han är bättre än idol, därför åkte han :D Man vill ju inte höra honom sjunga andras låtar utan man vill ju höra hans egna.

2008-11-08 @ 15:41:42

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0