KLIPP KLIPP!

hallå där ute i snövädret.
skolgången idag var helt okej och bjöd på sadeks elefantridning, skööööna ställningar på geografin och matteprov.
matteprovet gick rakt åt helvete, men det kommer ju fler chanser får vi hoppas.
från sista lektionen, gympan, fick jag gå 10 minuter tidigare för att jag skulle hinna till frissan. och fyfan vad jag var nervös. jag har typ frisörskräck, ni vet som vissa har för tandläkaren ? så fast nu gäller det då frisören. jag är ju inte superrädd så jag skakar och kräks men jag känner mig nervös och blir blyg och liten. men som tur var så var LINA en ängel. hon var sjukt snäll, kom med förslag och frågade innan hon klippte så att det skulle kännas bra för mig. åååh loooove till henne. vi bestämmde också att jag ska komma tillbaka i februari.
frisyren blev jag väldigt nöjd med och den består då alltså av en kort/lång snelugg, uppklippt och urtunnat hår. + att det är 5 cm kortare. riktigt nöjd :)

efter frisörbesöket blev det stan med paulina, träffade karro en stund innan det också, för att leta skor. jag hittade ett par mocka stövlar som jag slänger upp bild på imorn. vi hann också in på h&m där jag köpte en party-topp och en grå kofta/tunika. bild på dem imorn med.

staaay coool
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0