lång lunch & gammla minnen



tagen någon gång i sommras



fredag. gud vad jag har längtat efter fredag och nu är det äntligen här och det känns så skönt. men sen kommer tanken på att det snart är måndag, och sen en hel veckas skola. igen. 

den här veckans fredag var underhållande och fylld med skratt, speciellt den sista timmen då alla var så slut att minsta pip fick alla att brista ut i skratt. nu har jag magont av allt skratt :)
sluttiden på fredagar är för klass 9C 15.20 vilket är otroligt kasst, vem orkar med det när man vet att helgen väntar runt hörnet? inte jag iallfall.

jag kom hem för en stund sen och åt nybakad sockerkaka som min mamma gjort, MUMS! ringde också robert men han verkar vara någon annanstans så jag hoppas han hör av sig sen. :)
ringde också till Hellmans som hade ringt mig 5 gånger. Malin ville ha en ersättare imorn så det blir jobb från 12 - 17. det känndes som om det var dags nu efter en liten tids uppehåll.

vi hörs sen!
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0