lördag med gäster

ni ska vad som händer här hemma hos mig nu. folk springer med oxfilé, ostar och vinflaskor hit och dit. och nej, det är inte jul på gång. det som är på gång här är släktmiddag. m&m, faster, farmor och så min familj. typ 9 pers men om man tar sig en titt in i köket är det som middag för nobelfesten. 'gästerna' kommer klockan 5 och då blir det väl mat och någon kommer säkert tvinga mig att spela piano. men det återstår att se hur det blir med det.

min faster är verkligen världens skönaste och coolaste. hon är drygt 40+ men stört skön och vi har exakt samma åsikter om allting. Min faster, Jola som hon heter, är dagisfröken och troligen sveiges största TV-NARKOMAN. Gossipgirl, Idol, Desperate Housewifes och till och med One Tree Hill. hon vet allt om vad som hänt i senaste avsnittet och hon följer troget alla tv-serier. hon klär sig trendigt och älskar högklackat. hon är verkligen störtskön. 
jag älskar dig faster <3

jag har inte hunnit göra så mycket idag. har iaf skrivit klart en del i religonen , tar den andra imorn. har klätt på mig men har fortfarande morgonrocken på mig eftersom det var lite extra mysigt :)

kraam
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0