mysig kväll



mobilkamera, bilden är tagen i början av sjuan.


thaiwok åt vi på igår och det var himelskt, verkligen. god mat och en knappt svensktalande thailändare som fick mig och paulina att garva tills vi låg dubbelvikta. efter måltiden gick vi till filmkedjan och köpte godis för att sedan kila hem till niklas och kolla idol. och anna åkte ut :(((( riktigt riktigt synd !
men tack för kvällen allihoppa :)

paulina och jag somnade i hennes soffa vid klockan halv två för att sedan vakna klockan tio idag. vi åt först upp godiset från igår och skrattade åt allt möjligt. efter frukost och fix blev det hemgång för mig och vad jag ska göra nu eller resten av dagen vet jag inte riktigt. antagligen ingenting vilket också är skönt

kraaam
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0