shopping för hela slanten

kanske inte hela slanten men ojojoj vad det har shoppats idag. jag är helt slut. :O
jag och mammi var på stan klockan tolv precis innan butikerna öppnat. vi började på h&m och togs sedan ner för storgatan. det blev bara en halsduk för mammas del men däremot mera för min del :) bilder får ni om en stund.

efter att vi ätit fars-dag lunch på Crazy Cow cyklade vi hem igen. precis när jag kommit hem var det dags att åka till rosvalla med paulina för att kolla på rosvallacup finalen. bissarna förlorade mot bromma pojkarna på straffar och det var verkligen skit kallt.

nu har jag precis ätit middag och nu ska jag väl ta jort på alla köp. så vi hörs om en stund igen?
kraaaaaaam
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0