snöstorm i lilla nyköping

det har det varit i princip hela dan. från morgonen till halv 4 då pestochpinan slutade. fick tillbaka mitt spanskaprov, G och 66% betyder att hon troligen kommer sänka mitt betyg i jul till G istället för VG. men nu är det i alla fall så att jag ska prata med rektorn Mats om laura så jag har ALLAS underskrifter från min spanskagrupp och alla ställer upp och håller med om att vi inte lär oss någonting och inte gör ett skit! så nuu jäääävlar!

kollar man ut nu är det minst 2 dm snö, blåsigt och mörkt här i nyköping! fyyfan. men som jag och silan kom fram till; snön är kärlek men det är SNÖKAOSET vi inte gillar.

/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0