TACKTACKTACK!

GISSA VAD JAG FICK AV PAPPA FÖR EN LITEN STUND SEN? EN HELT NY OCH FIN PLATTÅNG. ååååh jag är kär i den. den är så fin och bra och nu fattas det bara en klippning sen är mitt hår guuuld!  föresten karoline, du får dina 100 spänn imorn tyvärr......

skolan idag var sisådär hände inte mycket , lite tråkigheter men + idag var helt klart luciaträningen & gympan. jag tycker det är skit tidigt att börja med lucia nu men men det var iaf i musiksalen idag och det visar sig att endast åk 9, 6 och 3 får delta. man FÅR INTE om man går i en annan årskurs. kul lucia tåg det kommer bli i år då. en massa gnällande ungjävlar som komemr prata, gå för snabbt, peta på varran med de el drivna ljusen och sjunga fel verser i fel ordning. ååh jag längtar </3

just nu är det FOTBOLLSGALAN på tv som jag så flitigt tillar på. jag har verkligen inte stort intresse av fotboll, har aldrig spelat och tycker inte det är så jätte kul, men att titta eller spela med lite kompisar på skoj någon gån ibland går det bra. men det var helt sjuukt hur mycket jag rös när det var någon liten intervju om zlatan och något liga-guld som han tahit med inter :| varenda hårstrå på kroppen stod rakt upp. det var jag verkligen inte beredd på.

nu ska jag ner igen och kolla klart.
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0