tuggumminarkoman

hej jag heter linda och är tuggumminarkoman. sedan förra inlägget har jag sammanlagt tuggat 11 tuggummin och det är inte så att jag tagit 2 eller 3 i taget utan dem har blivit tuggade en och en tills samaken upphör och jag börjar tugga på en ny. dock har jag bara det här beroendet när jag är hemma och har jätte tråkigt. som nu. jag sitter här och kan fortfarande ingenting om biologin och inte har någon ringt och hjälpt mig heller :(  provet är om 2 dagar och jag börjar bli nervös nu.
snart är det Polen-möte också och mammi är där nere för att fixa till sig. ehm ja ni hörde rätt, FIXA TILL SIG. hon byter kläder och sätter om håret... och vi ska ju inte precis på en modevisning utan vi ska till mitt sunkiga klassrum på långbergsskolan och sitta trångt med andra elever och föräldrar för att lyssna på Kjell och kolla på powerpoint. så för vem ska hon klä upp sig för om man får fråga? ja vem vet. 

nu ska jag tugga vidare
kraaam
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0