underbar helg



paulinas ena present som hon fick av mig och karoline.




vi rooockade loss



om och om igeeeen!




rockpoooosen #1!




karoline lärde ut tango & bugg



puuuuusss på födelsedagsbarnet! <3




vi körde en pooose under tiden som paulina fixade mer fruktdrinkar





min pose här alltså, den slååår alla!





sedan blev det ut på äventyr!




helt klart en av dem bästa helgerna på länge. det började med paulinas födelsedag i lördags:

Paulinas stora B-DAY:
det började med att jag under dagen fixade paulinas födelsedagspresent. riktigt pilligt, men jag lyckades hyfsat bra tycker jag :)
klockan halv 5 kom karoline till mig och vi begav oss vidare till paulina. paket öppning började vi med och sedan blev det matlagning. under matlagningen tisslade jag & karro om en sak som paulina skulle få senare. paulina blev sur och vägrade prata med oss.. men när hon väl fick tisslet&tasslet vände kalaset in i helt nya vägar. efter maten blev det dans, dans dans dans och dans. haha "SÅ KÖR VI AMANDA!" hahahaha. internskämt.
efter lite snacks och goda fruktdrinkar blev det utgång. vi vandrade till lulle & goffie (haha) och samtalade lite för att sedan dra oss mot träffen där karoline skulle träffa sin bror. väl hemma hos paulina låg vi 3 STYCKEN i hennes bäddsoffa. trååångt men mysigt! det blev mycket snack och mycket skratt. vi somnade vid 5.

Lördag:
igår kom och gick. vi låg i sängen och kollade på oth när vi vaknat vid 11. när vi väl gått upp, ätit och fixat oss skulle jag följa karoline till bussen. klockan var 17.00 och det var exakt lika mörkt som när vi gick hem från träffen på natten.
det blev hemgång för mig efter det för att duscha håret som verkligen var ääääääääckligt. blev sedan bestämt att vi skulle på promenad med lite folks.
efter lite om & men blev det trots allt  hem till goffieee med lulle för att spela FIFA som jag ägde på.....

taaack för dem närmaste dagarna allihopp  <3

idag har det varit kyrkogården och storhandling med familjen.
något som måste göras idag är att kolla matteboken igen och sedan även fixa i mitt rum som ser f*rjävligt ut.

kraaam
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0