vad är det egentligen?

gympan gick väldigt bra till en början men efter 45 minuter känndes någonting fel. det drog i ena vaden och jag började flacka med blicken. jag tappade bort rörelsemönstret och började andas ojämt. det känndes helt ärligt som om jag skulle falla pladask och svimma, dö. jag mådde illa ju längre tiden gick och på cykelvägen hem var jag helt borta och glömde bort att trampa. väl hemma kräktes jag.

jag har aldrig kännt såhär. det har hållt på en vecka nu. trött, hängig och jämt illamående. det är inte så att jag visar det speciellt eftersom det inte störde mig så mycket men nu efter det som hände på gympan vet jag inte om det är så mycket att hålla inne längre. jag vet inte var det är och det är det som skrämmer mig mest.

godnatt
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0