Vem har gett dig lov?

godafton mina damer & herrar.
hur har er dag varit ? min har varit strålande och glädjefylld. lektionerna var korta och lika så slut tiden 14.05. efter det blev det iväg på omprov med Robert, Damiano, Malin & Natta för alla skulle göra omprov i fysik. vissa av IG-skäl och andra för att de missat. det gick sådär, förväntar mig inte något stort eftersom mina svar var hyfsat korta.
efter omprovet kilade jag och karro hem till mig och åt mellis med en rejäl pratstund. tack hjärtat <3
hon skulle iväg och panta burkar med sin klass så jag hakade på för att vara moraliskt stöd men jag gick så fort dem började.

just nu gör jag ingenting förutom att vara trött. jag ska snart måla naglarna och vi får väl se hur det kommer att gå...
kraaam
/ linda


Kommentarer
Postat av: robert

jag avr iaf en av dom som hade missat ditt ig barn (A) <3

2008-11-05 @ 20:42:32

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0