what up homieees ?

God kväll damer & herrar

torsdag är liten av en favorit då det bara är 4 lektioner på dagen. började med engelska och prov som gick väldigt bra tycker jag. ska nog inte säga så för sen visar väl resultatet motsatsen. klockan 10 var det luciaträning och det verkar arta sig lite det här med hela tåget och alla småbarn. det kanske lyckas bli bra endå :)

sista lektionen var i alla fall slöjd i två och en halv timme och luften i salen måste ha något i sig så som vi tjejer höll på. dansade till amy diamond, hade det hett inne i tygrummet, diskuterade ifall musik-håkan var någon att stöta på, bedömde britts höft-vickande-kunskaper och planerade en tröja till love. haha tjejer ni är bäst <3

efter skolan hängde jag på karoline ner till stan där hon köpte en jätte söt klänning inne på h&m. hon åkte hemåt ganska snabbt så jag drog mig till busstationen där jag träffade emelie. hängde med henne tills bussen kom och jag åkte mot mig. just nu sitter jag här och fixar med något som dyker upp här på söndag ;)

kissesss
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0