YEEY!

haha jag har fixat tid hos FRISSAN! hör på den karoline! ;)  tisdag nästa vecka klockan 14.45. så det bli cykeln till skolan för att jag ska hinna sen eftersom jag slutar 14.30 och jag har gympa som sista.... men den kanske jag får skita i om jag ska hinna. annars skulle jag inte kunna klippa mig förns om 4 veckor och det känndes lite som en evighet. men nu blir det av iaf och det är jag glad för :)

att äta lunch kvart över 12 på tisdagar gör inte mig så bra eftersom jag flummar tills jag ligger och skrattar ihjäl mig och alla glor frågande. så var det idag, engelskan var definitiv värst och nu är jag skit trött. men inte ska jag ge mig för jag ska på 75minters pass klockan 19.30 och då jäävlar. haha

puuusss
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0